دکتر کیمیا قاسمی / خدمات زیبایی واژن / بهترین جراح زیبایی زنان در اهواز

بهترین جراح زیبایی زنان در اهواز

زیبایی در زنان طیف گستره و معیار های مشخصی برای سنجش دارد. ملاک های زیبایی شامل زیبایی در اندام های بدن، تناسب اندام، زیبایی پوست و اجزای صورت می شود. لازم به ذکر است جراحی های زیبایی در زنان شامل جراحی در بخش زنانگی یا دستگاه تناسلی هم می شود که کاربرد و فواید زیادی دارد برخی از این جراحی ها به منظور درمان انجام می شود و لزوما جنبه ی زیبایی ندارد. از احتمال عوارض ناشی از انجام جراحی زیبایی در زنان نمی توان چشم پوشی کرد این دسته از جراحی ها مانند دیگر روش های درمان و عمل پزشکی عوارض خود را دارد که با کسب آگاهی و رعایت توصیه های لازم قبل و بعد از عمل می توان مانع از تشدید این عوارض  شد. بدیهی است با انتخاب بهترین جراح زیبایی زنان در اهواز و تکیه بر مهارت و تجربه ی پزشک می توان عوارض جراحی را به حد قابل قبولی کاهش داد. در ادامه مقاله با برخی از جراحی های زیبایی معمول برای زنان آشنا می شوید.

بهترین متخصص زنان

ویژگی های بهترین جراح زیبایی زنان در اهواز

بهترین جراح زیبایی زنان باید دارای ویزگی های مثبتی باشد که او را از سایرین متمایز میکند. برخی از این ویزگی ها عبارتند از:

  • بهترین جراح زنان باید از جدید ترین تکنیک ها و ابزار های پزشکی استفاده کند.
  • جراح زیبایی زنان باید به مشکل بیمار و اهداف و انتظارات او از جراحی به خوبی گوش دهد و در صورتی که قابل اجرا نیست به او بگوید.
  • بهترین جراح زنان باید پرونده پزشکی بیمار ا نزد خوش محفوظ نگه دارد و در اختیار افراد دیگری نگذارد.
  • دکتر خوب زنان باید برای هر بیمار به اندازه کافی وقت بگذارد.
  • بهترین جراح زیبایی زنان در اهواز باید ابتدا سلامت بیمار را بیش از هر چیز دیگری در نظر بگیرد.
  • او باید بیمار را از عوارض جراحی مطلع سازد و توصیه هایی را قبل عمل به او گوشزد کند.
01:09
truncate dir-rtl

دكتر كیمیا قاسمى جراح و متخصص زنان

بهترین جراح زیبایی زنان چه خدماتی ارائه میدهد؟

جراح زیبایی زنان در اهواز خدمات مختلفی را ارائه میدهد. در زیر به تعدادی از این خدمات اشاره میکنیم.

تنگ کردن واژن

تنگ کردن واژن یکی از جراحی های زیبایی در زنان است که به قصد زیبایی و درمان و بهبود کیفیت روابط جنسی انجام می شود. گشادی واژن دلایل زیادی دارد، گشادی واژن میتواند به دلیل کاهش استحکام ماهیچه های واژن و شل شدن آن ها به علت افزایش سن، داشتن روابط جنسی برای مدت زمان طولانی و همین طور زایمان اتفاق می افتد. گشادی واژن ممکن است باعث عوارضی مثل عدم رضایت و سردی در روابط جنسی، بی اختیاری ادرار، عفونت و افزایش ترشحات واژن شود.  به همین دلیل تنگ کردن واژن جز جراحی هایی است که علاوه بر جنبه ی زیبایی، به قصد درمان انجام می شود.

روش های متفاوتی برای تنگ کردن واژن وجود دارد که بیمار می تواند با مراجعه به بهترین جراح زنان با توجه به شرایط سلامت عمومی و وضعیت گشادی واژن، تحت درمان تشخیصی جراح قرار بگیرد.

تنگ کردن واژن با نخ:

00:59
truncate dir-rtl

تنگ کردن ناحیه تناسلی با نخ

این روش کاملا غیرتهاجمی است و بدون درد و خون ریزی انجام می شود. همچنی در طول لیفت واژن با نخ به بیهوشی احتیاجی نمی باشد و به صورت سرپایی قابل انجام است. در این روش ابتدا با استفاده از نخ های همگرای دو جهتی واژن را بالا م کشند و پس از اینکه وضعیت دهانه واژن به شکل مورد نظر در آمد با بخیه شکل نهایی واژن را مشخص شده و ثابت می شود.نخ هایی که در این روش استفاده می شود باعث کلاژن سازی شده و بعد از مدتی جذب می شود.

تنگ کردن واژن با لیزر:

لیزر در صنایع مختلف کاربرد دارد. در پزشکی نیز می توان برای درمان مشکلات مختلف از لیزر کمک گرفت . تنگ کردن واژن با لیزر کاملا بی خطر است و بدون بیهوشی انجام می شود. جراح زیبایی واژن در مطب خود از دستگاه ها لیزر متنوعی برخوردار است که با استفاده از آن ها اقدامات زیبایی ناحیه تناسلی را انجام می دهد.

تنگ کردن واژن آر اف:

 آر اف دستگاهی است که امواج فرکانسی از خود تولید میکند و با ایجاد گرما باعث خونرسانی و کلاژن سازی میشود.

واژینوپلاستی:

اگر روش های قبل برای فرد موثر نبود باید از جراحی کمک گرفت. این جراحی با بیهوشی انجام می شود و جراح زیبایی زنان در آن نواحی افتاده و پوست های اضافی را برمیدارد و نواحی باز شده را  بخیه میزند.

سفید کردن واژن

یکی از بزرگترین معضلاتی که این روزها خانم ها با آن مواجه می‌شوند؛ تیرگی ناحیه تناسلی است. این مشکل سبب کاهش اعتماد به نفس در زنان شده و حتی ممکن است که آنها را در رابطه جنسی با مشکل مواجه کند. در سال‌های اخیر، راه های زیادی برای برطرف کردن تیرگی ناحیه تناسلی و سفید کردن واژن به وجود آمده است. کربوکسی تراپی، مزوتراپی،میکرونیدلینگ و لیزر های جوانسازی

01:20
truncate dir-rtl

برطرف کردن سیاهی ناحیه تناسلی

پرینورافی

پرینورافی یکی از جراحی های مربوط به زیبایی دستگاه تناسلی زنان است  که با اتصال دیوار های پشتی واژن به یکدیگر، باعث تنگ شدن واژن می شود این جراحی یکی از روش های تنگ کردن واژن است که به قصد جوان سازی و زیبایی واژن انجام می شود و جراح زیبایی در زنان با برداشتن بافت پرینه (درست بین مدخل واژن و سوراخ مقعد قرار دارد) حین پرینورافی،  باعث ترمیم و زیبایی جنسی می شود.

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی

لابیاپلاستی در اهواز از محبوب ترین جراحی های زیبایی ناحیه تناسلی زنان است. در واقع این عمل برای افرادی انجام می شود که از ظاهر لابیا های خود راضی نبوده یا به هر دلیلی قصد انجام تغییرات در ناحیه تناسلی و زیباتر کردن آن دارند.

مشکلاتی مانند بزرگی لابیاها، نامتقارن بودن آن ها و چروکیده بودنشان از دلایلی است که افراد را به سمت انجام این عمل سوق می دهد.

برخی از افراد فکر می کنند که بانوان تنها این عمل را برای بهبود ظاهر ناحیه تناسلی خودشان انجام می دهند اما لازم به است که به این نکته اشاره کنیم که بزرگی لابیا ها مشکلات زیادی را یرای بانوان به وجود می آورد؛ مانند ایجاد مشکل هنگام ورزش هایی مثل دوچرخه سواری و اسب سواری، ناتوانی در پوشیدن لباس ها تنگ به علت ظاهر نامناسب و همچنین اعتماد به نفس پایین در رابطه جنسی به این علت که از بدن خود راضی نیستند.

برخی از افراد فکر می کنند که بانوان تنها این عمل را برای بهبود ظاهر ناحیه تناسلی خودشان انجام می دهند اما لازم به است که به این نکته اشاره کنیم که بزرگی لابیا ها مشکلات زیادی را یرای بانوان به وجود می آورد؛ مانند ایجاد مشکل هنگام ورزش هایی مثل دوچرخه سواری و اسب سواری، ناتوانی در پوشیدن لباس ها تنگ به علت ظاهر نامناسب و همچنین اعتماد به نفس پایین در رابطه جنسی به این علت که از بدن خود راضی نیستند.

انواع تکنیک های لابیا پلاستی

لابیاپلاستی با دو تکنیک انجام میشود:

تکنیک trim :  بهترین جراح زیبایی زنان در این روش با برش هایی که بر روی لبه های خارجی واژن ایجاد می کند اقدام به انجام لابیاپلاستی می کند و مقدار مناسبی از لابیا ها را جدا می کند. این روش برای افرادی که قصد دارند تنها بخش کوچکی از لابیاهای خود را جدا کنند امکان پذیر خواهد بود.

تکنیک wedge : این روش  یکی از پرکاربردترین روش های لابیاپلاستی است. جراح در این یک برش V  شکل ایجاد می‌کند و پس از اینکه آن را از لابیا های فرد جدا کرد شروع به بخیه زدن دو طرف می کند. لازم به ذکر است که ممکن است. خونریزی در این روش تهاجمی تر و بیشتر از روش های دیگر است

00:59
truncate dir-rtl

رضایت بیمار از انجام عمل لابیاپلاستی

00:40
truncate dir-rtl

رضایت بیمار از عمل لابیاپلاستی

چگونه بهترین متخصص زنان در اهواز را پیدا کنیم؟

روش های مختلفی برای پیدا کردن بهترین متخصص زنان در اهواز وجود دارد. برای مثال:

  1. جست و جست در اینترنتی:
    شما میتوانید کلمه “بهترین جراح زنان در اهواز ” در را در گوگل سرچ کنید سپس تعدادی از بهترین جراحان را رو مورد بررسی قرار دهید و با مراجعه به سایت هر یک در مورد آن ها اطلاعاتی کسب کنید.
  2. کمک از شبکه های اجتماعی:
    یکی از شبکه های اجتماعی پرمخاطب که امروزه اکثر پزشکان در آن فعالیت دارند اینستاگرام است. شما با مراجعه به صفحه هر پزشک میتوانید نمونه کار ها را مشاهده کنید و نظرات مراجعه کنندگان را بخوانید.
  3. پرس و جو از آشنایان:
    در نزدیکان و دوستان خود دنبال افرادی باشید که این جراحی ها را انجام دادند و در مورد پزشکشان سوال کنید و میزان رضایت هر یک را بررسی کنید.

هزینه جراحی زیبایی زنان

هزینه جراحی زیبایی زنان به توجه به نوع درمان و مشکل هر فرد متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. دستمزد پزشک،  عملی که قصد انجام آن را دارید، آزمایشات قبل از جراحی و تجویز داروهای پس از جراحی از ان عوامل هستند. برای اینکه به طور کامل از هزینه ها مطلع شوید به شما پیشنهاد می کنیم به بهترین جراح زیبایی زنان در تهران یا محل سکونت خود مراجعه کنید.

نتیجه

امروزه روش های متعددی برای درمان و زیبایی در زنان وجود دارد این روش ها به منظور دوام بیشتر نتایج جراحی  و کاهش عوارض ناشی از آن، با پیشرفت علم و بر اساس تقاضا رو به پیشرفت و ارتقا است و با دستگاه ها و ابزار های گوناگونی انجام می شود . مطابق با آن ها بهترین جراح زیبایی زنان، مهارت و تجربه ی کافی برای ایجاد نتایج مطلوب و مورد نظر بیمار را دارد. اگر قصد زیبا تر شدن اندام های بدن را دارید ابتدا اطلاعات کافی جمع آوری کرده و با دقت پزشک خود را انتخاب کنید. برای تغییر و زیبایی در پوست بدن و صورت یا زیبایی در اندام تناسلی برای تجربه ی روابط جنسی لذت بخش، می توانید به مطب دکتر کیمیا قاسمی مراجعه فرمایید.

 

دکتر کیمیا قاسمی

دکتر کیمیا قاسمی

تحصیلات:
دکتر کیمیا قاسمی فارغ التحصیل رشته زنان دانشگاه علوم پزشکی اهواز هستند.

تجربه کاری تا کنون:
چهارسال در شهرستان شوش و همچنین به مدت چهارسال نیز در اهواز نیز فعالیت در زمینه پزشکی و زنان داشته اند.
دکتر قاسمی، تمامی خدمات درمانی، جراحی های زیبایی زنان و کلیه ی اعمال ترمیمی و زیبایی زنان به صورت سرپایی،لابیاپلاستی، تزریق ژل و چربی و… را انجام می دهند.

بیمارستان های طرف قرارداد :
کلیه بیمارستان های خصوصی
بیمارستان های فاطمه زهرا، اپادانا، میلاد
کلیه بیمه های تکمیلی: تامین اجتماعی ،خدمات درمانی ،بیمه روستایی، بیمه نیروهای مسلح

مقالات مرتبط
مزوتراپی ناحیه تناسلی

مزوتراپی ناحیه تناسلی

بسیاری از بانوان دارای مشکلاتی در برقراری روابط جنسی و روابط زناشویی خود هستند. که علت آن در بیشتر...

کربوکسی تراپی در اهواز

کربوکسی تراپی در اهواز

کربوکسی تراپی روشی است که از دی اکسید کربن استفاده می کند و در سراسر جهان به عنوان روشی پیشرو در...

ورزش بعد از لابیاپلاستی

ورزش بعد از لابیاپلاستی

یکی از سوالات پرتکرار بعد از انجام عمل لابیاپلاستی، چه زمانی بعد از لابیاپلاستی ورزش را از سر...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *