دکتر کیمیا قاسمی / خدمات درمانی / درمان تیرگی زیر بغل با لیزر در اهواز

درمان تیرگی زیر بغل با لیزر در اهواز

درمان تیرگی زیر بغل با لیزر یکی از روش های خوب و پرطرفدار می باشد، که با استفاده از دستگاه لیزر می توان به از بین بردن رنگدانه های تیره و سیاهی زیر بغل کمک کرد. اما باید به این نکته اشاره کرد که برای دریافت نتیجه مطلوب و درمان تیرگی و سیاهی زیر بغل با لیزر نیاز به انجام چند جلسه درمانی می باشد که درجه لیزر باید با توجه به حساسیت و وضعیت پوستی فرد توسط متخصص باتجربه تعیین شود، چرا که در صورت عدم توجه به این موضوع و استفاده از درجه نامناسب لیزر امکان دارد پوست فرد تحریک شده و سوزانده شود که این امر موجب افزایش ضخامت پوست و همچنین تیرگی بیشتر زیر بغل خواهد شد….

درمان-تیرگی-زیر-بغل-با-لیزر-در-اهواز

در این مقاله به طور کامل در مورد درمان تیرگی زیر بغل با لیزر صحبت خواهیم کرد، با ما همراه باشید.

علت درمان تیرگی زیر بغل با لیزر

همانطور که می دانید که بسیاری از افراد به دلایل مختلفی از قبیل نعریق بیش از حد، وراثت و ژنتیک، قرار گرفتن در معرض نور خورسید به صورت طولانی مدت، عدم تعادل هورمونی، افزایش وزن و چاقی، تولید بیش از حد ملانین در بدن، پوشیدن لباس های تنگ و… دچار تیرگی زیر بغل هستند که این موضوع برای آن ها آزاردهنده بوده و موجب کاهش اعتماد به نفس آن ها خواهد شد.

بنابراین برای از بین بردن این تیرگی و سیاهی و همچنین افزایش اعتماد به نفس خود و زیبایی بیشتر از لیزر برای درمان استفاده می کنند، که بسیار موثر بوده و نتیجه شگفت انگیزی را به همراه خواهد داشت.

نحوه درمان تیرگی زیر بغل با لیزر

نحوه انجام این کار با لیزر بسیار ساده بوده و پیچیدگی خاصی به همراه ندارد، در ابتدا برای انجام این روش هم فرد مراجعه کننده و هم پزشک متخصص از عینک های مخصوص باید استفاده کنند تا چشم های آن ها از آسیب امواج و نور لیزر در امان باشد. این روش کاملا بدون درد بوده و جهت انجام آن از کرم های بی حسی موضعی نیز در ناحیه مورد نظر استفاده می شود. پس از اعمال بی حسی بر روی ناحیه مورد نظر مقداری ژل مخصوص مالیده شده و درجه دستگاه لیزر مناسب با پوست فرد انتخاب می شود و بر روی ناحیه زیر بغل قرار خواهد گرفت و با استفاده از تبدیل انرژی نور به انرژی ارتعاشی کوچک رنگ دانه های تیره پوست زیر بغل را تخریب کرده و موجب روشن شدن آن خواهد شد.

00:34
truncate dir-rtl

نتایج شگفت انگیز درمان تیرگی ناحیه زیر بغل با لیزر

در حین انجام این کار ممکن است فرد مقداری احساس گرگرفتگی و سوزن سوزن شدن پوست داشته باشد که طبیعی بوده و جای نگرانی نمی باشد. مدت زمان انجام جلسات درمانی نیز در حدود 20 الی 40 دقیقه بوده و با توجه به وسعت منطقه فاصله زمانی بین جلسات متغیر می باشد.

📣باید به این نکته اشاره کرد که توصیه می شود افرادی که دارای مشکلات پوستی می باشند و همینطور خانم های باردار و شیرده از انجام این روش خودداری نمایند.📣

مراقبت های بعد از درمان تیرگی زیر بغل با لیزر

به طور معمول بعد از انجام این درمان نیاز به انجام مراقبت های خاص و دوران نقاهت نمی باشد، اما رعایت برخی از نکات مراقبتی توصیه خواهد شد که به دریافت نتیجه ای مطلوب از این روش کمک بسیار زیادی خواهد کرد.

این نکات مراقبتی عبارتند از:

1. اجتناب از قرارگیری در معرض نور خورشید

پس از انجام لیزر، پوست حساس‌تر از حالت عادی می‌شود. به همین دلیل، حداقل به مدت ۲ هفته از قرارگیری مستقیم در معرض نور خورشید خودداری کنید. در صورت نیاز به بیرون رفتن، از کرم ضدآفتاب با SPF بالا استفاده کنید.

2. پرهیز از استفاده از محصولات تحریک‌کننده

استفاده از دئودورانت‌ها، محصولات حاوی الکل، عطرها و مواد شیمیایی قوی می‌تواند موجب تحریک و التهاب پوست شود. حداقل تا ۴۸ ساعت پس از لیزر، از این محصولات خودداری کنید.

3. استفاده از مرطوب‌کننده

پوست ممکن است بعد از لیزر خشک شود. استفاده از مرطوب‌کننده‌های بدون عطر و مواد شیمیایی مضر به حفظ رطوبت و آرامش پوست کمک می‌کند. ژل آلوئه‌ورا نیز گزینه مناسبی برای تسکین پوست است.

4. اجتناب از فعالیت‌های شدید و تعریق

تا ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از لیزر، از انجام فعالیت‌های شدید بدنی که موجب تعریق زیاد می‌شود، خودداری کنید. تعریق می‌تواند پوست حساس را تحریک کند و احتمال بروز عفونت یا التهاب را افزایش دهد.

5. استفاده از لباس‌های نخی و آزاد

لباس‌های تنگ یا پلاستیکی می‌توانند باعث تحریک و سوزش در ناحیه زیر بغل شوند. پوشیدن لباس‌های نخی و آزاد به کاهش تحریک و بهبود پوست کمک می‌کند.

6. عدم استفاده از درمان‌های دیگر پوست

در طول دوره بهبودی، از روش‌های درمانی دیگری مانند وکس یا اپیلاسیون که می‌توانند پوست را تحریک کنند، خودداری کنید.

7. پیگیری جلسات درمانی

برای رسیدن به بهترین نتیجه، ممکن است نیاز به چندین جلسه درمانی داشته باشید. توصیه می‌شود تمام جلسات لیزر را طبق برنامه پزشک تکمیل کنید و مراقبت‌های لازم را به دقت انجام دهید.

8. مشاوره با پزشک در صورت بروز علائم غیرعادی

اگر پس از لیزر متوجه علائمی مانند قرمزی شدید، تورم، یا درد غیرعادی شدید، حتماً با پزشک خود مشورت کنید. این علائم ممکن است نیاز به بررسی بیشتری داشته باشند.

با رعایت این مراقبت‌ها می‌توانید به نتایج بهتری از درمان تیرگی زیر بغل با لیزر دست یابید و از بروز مشکلات جلوگیری کنید.

مزایا و عوارض درمان تیرگی زیر بغل با لیزر

این روش نیز به مانند روش های دیگری دارای مزایا و عوارضی می باشد که در ادامه آن ها را بررسی خواهیم کرد.

مزایا-و-عوارض-درمان-تیرگی-زیر-بغل-با-لیزر

مزایای لیزر تیرگی زیربغل

این روش بسیار ایمن و غیرتهاجمی بوده و همچنین باید اشاره کرد که کاملا بدون درد و خونریزی می باشد. از جمله دیگر مزایای این روش شامل کاهش میزان سوختگی و آسیب دیدگی به دلیل استفاده از دستگاه خنک کننده، مدت زمان کوتاه، ماندگاری طولانی تر نسبت به روش های دیگر، بدون نیاز به بستری و … می باشد.

عوارض لیزر تیرگی زیربغل

این روش به طور معمول در صورتی که توسط پزشکی متخصص انجام شود عوارض جدی را برای فرد در پی نخواهد داشت، اما در عیر این صورت عوارضی از قبیل تاول زدن، تورم و کبودی پوست، پوسته پوسته شدن زیربغل و قرمزی پوست را به همراه خواهد داشت.

البته باید به این نکته اشاره کرد که اکثر این عوارش بعد از گذشت چند روز برطرف شده و جای نگرانی نمی باشد.

هزینه درمان تیرگی زیر بغل با لیزر

این روش یکی از روش های مناسب و همینطور مقرون به صرفه می باشد که تاثیر به سزایی در درمان تیرگی زیر بغل دارد ولی در خصوص هزینه آن باید گفت که هزینه این روش به عوامل مختلفی از قبیل تعداد جلسات لیزر، موقعیت مکانی کلینیک، تجربه و مهارت پزشک، دستمزد پزشک و … بستگی دارد و بنابراین افراد برای اطلاع از هزینه دقیق درمان تیرگی زیر بغل با لیزر به کلینیک یک پزشک متخصص مراجعه کرده تا با بررسی شرایط فرد هزینه را به آن ها اعلام کنند.

دکتر کیمیا قاسمی بهترین متخصص زنان و زایمان در اهواز با سال ها سابقه درمان تیرگی زیربغل با لیزر را انجام می دهند و برای مشاوره در خصوص انجام این روش و اطلاع از هزینه می توانید به مطب دکتر مراجعه نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله به طور کامل در مورد درمان تیرگی زیر بغل با لیزر صحبت کردیم که با انجام این روش می توان به برطرف کردن تیرگی ها و سیاهی های زیر بغل کمک کرده و برای مدت طولانی از شر آن ها راحت شد، در خصوص لیزر مورد استفاده جهت درمان تیگی باید گفت که دکتر کیمیا قاسمی از لیزر آنجلا که بهترین دستگاه لیزر با نتیجه ای شگفت انگیز می باشد استفاده می نماید. امیدواریم که مطالب این مقاله برای شما مفید واقع شده باشد.

سوالات متداول درمان تیرگی زیر بغل با لیزر

دکتر کیمیا قاسمی

دکتر کیمیا قاسمی

تحصیلات:
دکتر کیمیا قاسمی فارغ التحصیل رشته زنان دانشگاه علوم پزشکی اهواز هستند.

تجربه کاری تا کنون:
چهارسال در شهرستان شوش و همچنین به مدت چهارسال نیز در اهواز نیز فعالیت در زمینه پزشکی و زنان داشته اند.
دکتر قاسمی، تمامی خدمات درمانی، جراحی های زیبایی زنان و کلیه ی اعمال ترمیمی و زیبایی زنان به صورت سرپایی،لابیاپلاستی، تزریق ژل و چربی و… را انجام می دهند.

بیمارستان های طرف قرارداد :
کلیه بیمارستان های خصوصی
بیمارستان های فاطمه زهرا، اپادانا، میلاد
کلیه بیمه های تکمیلی: تامین اجتماعی ،خدمات درمانی ،بیمه روستایی، بیمه نیروهای مسلح

مقالات مرتبط
عفونت قارچی واژن + درمان

عفونت قارچی واژن + درمان

یکی از انوع عفونت های دستگاه تناسلی که زنان به آن مبتلا می شوند، عفونت قارچی واژن می باشد که دارای...

خطرات زگیل تناسلی چیست؟

خطرات زگیل تناسلی چیست؟

در این مقاله به بررسی خطرات زگیل تناسلی خواهیم پرداخت. همانطور که می دانید یکی از بیماری های...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *