دکتر کیمیا قاسمی / خدمات زیبایی واژن / لابیاپلاستی در اهواز

لابیاپلاستی در اهواز

جراحی لابیاپلاستی، جراحی زیبایی ناحیه تناسلی است که با هدف تغییر شکل و یا کوچک کردن لابیا مینور (لب داخلی واژن) و لابیا ماژور (لب خارجی واژن)، پوست پوشش دهنده کلیتوریس و دهانه واژن انجام می‌شود. جراحی لابیاپلاستی اندازه، فرم و رنگ لابیا را تغییر می‌دهد و به رفع مشکلات ناشی از زایمان، بالا رفتن سن و یا سایر اتفاقات کمک می‌کند. این روش جراحی هم‌چنین به رفع نقایص مادرزادی و یا ناهنجاری‌های موجود در رحم و یا لوله های فالوپ نیز کمک می‌کند. در ادامه این مقاله قصد داریم که به مهم ترین و پرتکرار ترین پرسش هایی که در زمینه لابیاپلاستی در اهواز مطرح می شود بپردازیم. با ما همراه باشید.

لابیاپلاستی

لابیا چیست؟

به پره های گوشتی ای که اطراف دهانه واژن را فرا گرفته اند لابیا گفته می شود. لابیا ها در افراد مختلف فرم و شکل و نیز سایز متفاوتی دارند. به همین دلیل زنانی به دلایل مختلف مشکلاتی را در این ناحیه احساس می کنند می توانند برای انجام لابیاپلاستی در اهواز اقدام کنند. (در ادامه به دلایل انجام لابیاپلاستی اشاره خواهیم کرد). در دهانه ورودی واژن دو نوع پره گوشتی مشاهده می شود. یک جفت از پره های گوشتی به بخش های داخلی واژن نزدیک تر است که به آن ها لابیا مینور گفته می شود اما به پره های گوشتی بزرگتر که در نواحی بیرونی واژن قرار گرفته اند لابیاماژور می گویند. لابیاپلاستی در ناحیه همین لابیاماژور ها انجام می شود.

لابیا ماژور

این قسمت وظیفه حفاظت از ناحیه تناسلی، پرینه و ساختار های حساس داخلی مثل کلیتوریس و لابیا مینورها را برعهده دارد.

لابیا مینور

لابیا مینورها مابین لابیاماژور ها قرار دارند و در هر دو طرف واژن از کلیتوریس تا دهانه آن کشیده شده اند.اندازه این لابیاها در افراد متفاوت است.

دلایل بزرگی لابیا

بزرگ شدن لابیاهای زنان دلایل مختلفی دارد، این دلایل می توانند مواردی قبیل زایمان، کهولت و افزایش سن، افزایش وزن، فعالیت جنسی و ژنتیک باشد. همچنین ناحیه تناسلی در اثر هورمون ها در دوره بلوغ بزرگ تر خواهد شد و پس از این دوره است که رشد کامل شده و اندازه آن ها به ثبات می رسد.

تعداد زیادی از کسانی که از بزرگی لابیای خود رنج می برند، در انجام فعالیت هایی مانند ورزش و شنا، بهداشت خود، فعالیت های جنسی و …. به مشکل خواهند خورد. همچنین ممکن است در دچار عفونت واژینال شوند و در انجام فعالیت های بدنی ناتوان باشند. در صورت بزرگ بودن لابیاها پوشیدن لباس های تنگ مانند مایو برای افراد سخت خواهد شد این موارد فقط بخشی از دلایلی هستند که زنان را به سمت انجام دادن لابیاپلاستی در اهواز سوق خواهد داد. سایر موارد عبارتند از:

  • دردناکی رابطه جنسی: در واقع گاها زنان گزارش می کنند که لابیاهای بزرگ و بد شکل آن ها مانع از تجربه لذت جنسی شده و درد جایگزین این حس لذت بخش می شود.
  • ایجاد ظاهری زیبا و جذاب برای بهبود رابطه جنسی
  • بهبود ظاهر و ایجاد تقارن بین لابیاهایی که بین سایز و فرم آن ها تقارن وجود ندارد
  • افزایش تحریک پذیری کلیتورس؛ زمانی که پوست واژن در ناحیه کلاهک واژن زیاد باشد مانعی جدی در مسیر تحریک شدن کلیتوریس و لذت جنسی زنان است.
  • احساس درد در هنگام انجام فعالیت های ورزشی
  • تجربه سوزش و عفونت در ناحیه لابیا ها

لابیاپلاستی چیست؟

هدف از جراحی لابیاپلاستی، کوچک کردن و بهبود زیبایی لابیا مینور که شامل کاهش اندازه لبه‌ها و یا تقارن بیشتر آن‌ها است، به خصوص زمانی که این ناحیه به طور غیر طبیعی بزرگ باشد. همچنین لابیاپلاستی برای رفع تیرگی لبه‌های واژن (لبه‌های خارجی لابیا) و برطرف کردن پارگی ناشی از زایمان طبیعی نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.   خانم‌هایی که از بزرگ بودن لابیاهای خود ناراضی هستند و یا هنگام ورزش یا رابطه جنسی احساس درد و ناراحتی می‌کنند، می‌توانند با مراجعه به بهترین متخصص زنان از مزایای روش‌های زیبایی ناحیه تناسلی بهره مند شوند.

00:53
truncate dir-rtl

جراحی لابیاپلاستی

رضایت بیماراز انجام لابیاپلاستی در اهواز

سن مناسب برای انجام لابیاپلاستی چه سنی است؟

00:58
truncate dir-rtl

بهترین سن برای انجام عمل لابیاپبلاستی

در پاسخ به این سوال می توان گفت محدودیت سنی برای انجام این جراحی وجود ندارد، اما بهترین کار این است که زمانی این عمل را انجام دهید که از تصمیم خود مطمئن باشید و از نتیجه عمل آگاهی لازم را کسب کرده باشید. به عبارتی به سن بلوغ رسیده باشید تا رشد لابیاهای شما نیز کامل شده باشد. تاثیر این جراحی به سن ارتباطی ندارد و برای خانم ها با هر سنی موثر است.

اهمیت مشاوره قبل از لابیاپلاستی در اهواز

آیا می دانستید بسیاری از خانم‌ها به دلیل شل شدن واژن و یا بزرگ بودن لابیا بعد از زایمان و یا اثرات بالا رفتن سن، با مشکلاتی از قبیل درد هنگام رابطه مواجه میشوند و یا از کاهش میل جنسی رنج می‌برند و این مساله می‌تواند برای شان آزار دهنده باشد. امروزه، بسیاری از خانم‌ها به دنبال بهبود کیفیت رابطه جنسی خود هستند و از بازگو کردن مشکلات خود نزد دیگران خجالت می‌کشند. توصیه می‌شود این افراد با مراجعه به پزشک از مزایای روش‌های جراحی زیبایی زنان بهره مند شوند.

مشاوره قبل از جراحی و همچنین جراحی لابیاپلاستی توسط جراح مجرب بسیار کم خطر و موثر است و تحقیقات نشان می دهد که جراحی لابیاپلاستی توسط جراح با تجربه عوارض پایینی دارد. اما باید توجه کنید که قبل از جراحی حتما جهت مشاوره به پزشک مورد نظر خود مراجعه کنید.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
پیام
فرم‌ها با موفقیت ثبت شد!
خطا! لطفا مجدد تلاش کنید.

آپارات دکتر کیمیا قاسمی
00:59
truncate dir-rtl

اهمیت مشاوره قبل از لابیاپلاستی| دکتر کیمیا قاسمی

لابیاپلاستی در اهواز چگونه انجام می شود؟

مراحل لابیاپلاستی از این قرار است:

در ابتدا بخش های واژینال و اطراف آن با استفاده از انواع مواد بی حسی تحت بی حسی موضعی قرار می گیرد. اقدام بی حس کردن به رفع درد و افزایش آرامش زنان در حال جراحی کمک می کند. در نتیجه روند عمل به خوبی پیش می رود.

سپس بر اساس انواع تکنیک های لابیاپلاستی برش هایی در بخش های مختلفی از لابیاها ایجاد می گردد. برش ها با استفاده از تیغ جراحی صورت می پذیرد و به دلیل بیحسی این ناحیه هیچ دردی را تجربه نخواهید کرد. به همین دلیل کسانی که به طور مکرر این پرسش را مطرح می کنند که آیا لابیاپلاستی دردناک است باید بدانند که خیر. بنابراین می توانید بدون نگرانی و استرس برای انجام این جراحی اقدام کنید.

در نهایت پس از اتمام روند جراحی می توانند با استفاده از انواع نخ های بخیه که بالاترین سازگاری را با بدن زنان دارند بخش های جراحی شده و برش خورده را ببندند.

مزایای عمل لابیاپلاستی

انواع تکنیک های لابیاپلاستی

لابیاپلاستی به دو شکل جراحی و لابیاپلاستی با لیزر انجام می شود. اما نتایج حاصله بعد از هر دو تکنیک یکسان است. بنابراین کسانی که می پرسند جراحی لابیاپلاستی بهتر است یا لابیاپلاستی با لیزر؟ پاسخ شان این است که تنها تفاوتی که در این دو نوع تکنیک مشاهده می شود مدت زمان کم روند بهبودی بعد از لابیاپلاستی با لیزر می باشد. پس تمامی مشکلات در هر دو تکنیک قابل رفع هستند و نتایج مشابه است. اما زنانی که با لیزر لابیاپلاستی برایشان انجام می شود دوره نقاهت کوتاه تر و خونریزی کمتری را تجربه خواهند کرد.

لابیاپلاستی با جراحی

لابیا پلاستی یا جراحی زیبایی واژن با تکنیک های مختلفی صورت می گیرد که با توجه به شرایط بیمار یکی از این روش ها انتخاب می شود؛ در ادامه به این تکنیک ها اشاره می کنیم:

روش Secupled linear


در این روش برش های مد نظر با استفاده از لیزر و چاقوهای مخصوص بر روی لابیا های افراد زده می شود. سپس پزشک مربوطه اقداماتی که نیاز است را بر روی واژن انجام می دهد و پس از آن برش هایی که ایجاد کرده است را بخیه می زند. برای جلوگیری از باقی ماندن زخم ها و اسکار های جراحی بهترین جراح زیبایی زنان باید توجه داشته باشد تا بخیه ها خیلی محکم ایجاد نشوند.


برش های خطی یا منحنی

در این تکنیک برش های منحنی بر روی لابیاماژور ها ایجاد می شود تا جراح متخصص بتواند میزان نسبتا مناسبی از لابیا مینور واژن را خارج کند. حتی اگر بیمار درخواست داشته باشد تا میزان کمی از لابیای او برداشته شود توسط این روش این کار امکان پذیر است.

لابیاپلاستی با تکنیک Z


در صورتی که بافت لابیاهای خارجی خیلی بزرگ باشد واحتیاج به حذف قسمتی از پرینه و کلیتوریس باشد از این تکنیک استفاده می شود. در تکنیک Z برشی که برای برداشتن لابیاها ایجاد می شود به شکل حرف انگلیسی Z است و در مواقعی نیز برش به صورت W زده می شود.

لابیاپلاستی با لیزر

در لابیاپلاستی با لیزر احتیاجی به بستری شدن بیمار و حضور در اتاق عمل نخواهد بود و انجام آن تنها در مطب بهترین متخصص زنان به صورت سرپایی امکان پذیر است.
خونریزی در این روش بسیار ناچیز است و از مزایای خوبی مانند هزینه کمتر برخوردار است. بعد از لابیاپلاستی با لیزر هیچگونه زخمی از جراحی باقی نخواهد ماند اما زمان کوتاهی (حدودا دو ماه) برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز خواهد بود.

در ادامه می توانید به ویس دکتر کیمیا قاسمی در رابطه با روش های عمل لابیاپلاستی گوش دهید.

مدت زمان عمل لابیاپلاستی

مدت زمان انجام لابیاپلاستی در زنان متغیر است. زیرا که زنان میزان مشکلاتی که در ناحیه واژینال تجربه می کنند متفاوت است. از این رو اقدامات مختلفی برای بهبود وضعیت واژن آن ها انجام می پذیرد. در نتیجه میزان دشواری و پیچیدگی روند جراحی در افراد مختلف متغیر می باشد.

به طور کلی 20 دقیقه الی یک ساعت برای انجام تمامی اقدامات لابیاپلاستی ضروری است. در نتیجه باید گفت این جراحی نهایتاً یک ساعت به طول خواهد انجامید و چندان زمان زیادی از شما نخواهد گرفت.

زمان عمل لابیاپلاستی

نحوه بی حسی و بی دردی لابیاپلاستی چگونه است؟

لابیاپلاستی عملی است که با بی حسی موضعی و به صورت سرپایی در مطب قابل انجام است.هر پزشک برای بی حسی روش خاص خود را دارد اما در مطب دکتر کیمیا قاسمی، بی حسی در چند مرحله صورت می گیرد و قبل از شروع عمل جراحی تستی بر روی بیمار برای بررسی اینکه نسبت به مواد بیهوشی حساسیت دارد یا نه انجام می گیرد.از کمترین میزان داروی بی حسی و ظریف ترین سوزن ها و سرنگ ها بر روی بیمار استفاده می شود تا میزان درد کمی را احساس کند.سوزش کمی در هنگام تزریق داروی بی حسی وجود خواهد داشت اما این مورد طبیعی است و بیمار در طول جراحی هیچگونه دردی را احساس نخواهد کرد.’

01:40
truncate dir-rtl

صحبت های دکتر قاسمی در رابطه با نحوه بی حسی و بی دردی در لابیا پلاستی

آیا لابیاپلاستی برای دختران باکره باعث بروز مشکلات می شود؟

باید به این موضوع اشاره کرد که لابیاپلاستی بر روی لابیاها و بیرون از واژن انجام می شود بنابراین هیچ جای نگرانی برای دخترانی که از آسیب رسیدن به پرده بکارت خود می ترسند، وجود ندارد. تا زمانی که دخول صورت نگیرد یا ضربه شدیدی به واژن وارد نشود پرده بکارت آسیبی نمی بیند. بنابراین انجام لابیاپلاستی در دختران باکره هیچ موردی ندارد.

اینستاگرام دکتر کیمیا قاسمی

بهترین کاندیدهای انجام لابیاپلاستی

برخی از زنان به دلیل شرایط جسمانی ای که دارند بهترین گزینه برای اقدام برای لابیاپلاستی محسوب می شوند از جمله آن ها:

  • زنانی که لابیاهای افتاده، شل و آویزان دارند
  • زنانی که لابیاهایشان بیش از حد طبیعی بزرگ و برجسته است
  • زنانی که از سلامت جسمی برخوردارند و به بیماری های خاصی از جمله ایدز و هپاتیت دچار نیستند
  • زنانی که به بیماری های عفونی واژینال دچار نیستند از جمله عفونت های قارچی، باکتریال و یا انگلی
  • زنانی که توقعات بجا و دیدگاه واقع بینانه نسبت به نتیجه جراحی دارند
  • زنانی که سیگار مصرف نمی کنند
  • زنانی که الکلی نیستند
  • زنانی که برای بارداری اقدام نخواهند کرد؛ توصیه می شود زنانی که می خواهند به طور مجدد باردار شوند و زایمان را تجربه کنند انجام جراحی لابیاپلاستی را به بعد از آخرین تجربه بارداری و زایمان شان موکول کنند. زیرا که بارداری و زایمان می تواند نتیجه عمل را از بین برود و مجددا نیازمند این عمل زیبایی شوند.
ممنوعیت های لابیاپلاستی
ممنوعیت های انجام عمل لابیاپلاستی

چه افرادی نمی توانند عمل جراحی زیبایی واژن را انجام دهند؟

درست است که میل به زیبایی کاملا غریزی است و همه انسان ها دوست دارند که برای زیبا تر شدن تلاش کنند؛ اما در رابطه با لابیا پلاستی این موضوع را پر رنگ می کنیم که تمامی افراد نمی توانند از این روش زیبایی استفاده کنند. انجام دادن لابیا پلاستی در صورتی که برای شما ممنوع باشد ممکن است عوارض جبران ناپذیری را برای شما به وجود آورد. در ادامه به برخی از افراد که این عمل برای آن ها ممنوع است، اشاره می کنیم:

  • افرادی که قصد بارداری را دارند یا در دوره بارداری خود به سر می برند:
  • علاوه بر اینکه شکل لابیاهای فرد در دوره بارداری و هنگام زایمان تغییر می کند، عوارض مواد بیهوشی که در هنگام عمل استفاده می شود به شدت برای جنین مضر است.
  • زنانی که در ناحیه تناسلی خود دارای تبخال یا زگیل هستند
  • دختران زیر سن بلوغ
  • زنانی که به عفونت واژینال و بیماری های عفونی مرتبط با واژن مبتلا هستند.

مزایای لابیاپلاستی در اهواز

مهم ترین مزایا و همچنین نتایج مثبتی که بعد از لابیاپلاستی در اهواز شاهد خواهید بود موارد زیر هستند:

  • بهبود شکل بیرونی لابیاها؛ به نوعی این جراحی افتادگی، شل شدگی و حالت آویزانی لابیا ها از بین می برد.
  • بهبود فرم کلی لابیاها؛ بعد از جراحی لابیاپلاستی لابیا ها سفت تر می شوند و فرم آن ها زیبا تر می گردد.
  • کاهش سایز لابیا های بزرگ
  • افزایش اعتماد به نفس زنان در هنگام برقراری رابطه جنسی
  • افزایش میل جنسی در زنان
  • افزایش جذابیت جنسی و موفقیت در عملکرد جنسی؛ زنان بعد از بهبود وضعیت لابیا ها می توانند تعداد دفعات بیشتری ارگاسم را تجربه کنند. زیرا که گاها لابیا های نافرم و بدشکل با سایز بزرگ مانعی جدی در مسیر ارگاسم زنان هستند.
  • کاهش احتمال بروز عفونت در زنان؛ زنانی که لابیا های بزرگ و افتاده دارند احتمال بروز عفونت در آن ها زیاد است به همین دلیل با کاهش سایز و فرم دهی بهتر به لابیاها این مشکل برای آن ها برطرف خواهد شد.
  • کاهش درد زنان در هنگام اسب سواری یا دوچرخه سواری: بسیاری از زنانی که لابیا های بزرگ دارند از دردناکی اسب سواری و دوچرخه سواری در آزار هستند زیرا که سایز لابیا ها بزرگ است و نمی توانند به درستی روی زین دوچرخه یا اسب قرار گیرند. به همین دلیل در پی انجام عمل لابیا پلاستی بدون درد می توانند فعالیت های ورزشی اسب سواری و دوچرخه سواری را داشته باشند.
  • افزایش اعتماد به نفس زنان در پوشیدن شلوار های جذب: لابیا هایی که بزرگ هستند در هنگام پوشیدن لباس ها و شلور های جذب حالت برجستگی ایجاد می کنند. به همین دلیل اعتماد به نفس زنان را در پوشیدن این نوع شلوار ها از بین می رود اما عمل لابیاپلاساتی این مشکل را برطرف می کند.

تاثیر لابیاپلاستی بر میل جنسی افراد

برخی از بانوان از این می ترسند که پس از انجام لابیاپلاستی دیگر قادر به برقراری رابطه جنسی نباشند یا در آن به مشکل بخورند. فراموش نکنید یکی از مزایای جراحی زیبایی واژن بهبود روابط جنسی است. لابیاپلاستی می تواند در تحریک پذیری بیشتر بانوان اثر گذار باشد و با کوتاه کردن لابیاها عمل دخول را آسان تر کند. همچنین زیباتر شدن ظاهری ناحیه تناسلی اعتماد به نفس بانوان را در هنگام رابطه جنسی افزایش می دهد و رضایت شریک جنسی فرد را به دنبال دارد.

علت افزایش میل جنسی بعد از جراحی لابیاپلاستی چه می باشد؟

یکی از مزایای انجام این جراحی، افزایش میل جنسی می باشد حال سوالی که برای بسیاری از افراد پیش می آید این است که چرا بعد از انجام این جراحی میل جنسی آن ها زیاد خواهد شد؟
در پاسخ به این سوال باید گفت که برخی از بانوان به دلیل بزرگی لابیاهای خود در هنگام برقراری رابطه جنسی دچار درد و ناراحتی می شوند که این جراحی به آن ها کمک خواهد کرد این درد و ناراحتی در هنگام برقراری رابطه جنسی کم شده و همین امر میل جنسی را افزایش خواهد داد.
هم چنین برخی از بانوان نیز به دلیل ناراضی بودن از ظاهر ناحیه تناسلی خود اعتماد به نفس آن ها کم شده و از برقراری رابطه جنسی خودداری می کنند، اما انجام جراحی لابیاپلاستی منجر به افزایش اعتماد به نفس در آن ها شده و در نهایت میل جنسی آن ها را برای برقراری رابطه جنسی افزایش خواهد داد.
یکی دیگر از نکات مهم در این مورد این می باشد که این جراحی تاثیر بسیار مطلوبی بر روی کیفیت رابطه جنسی افراد خواهد گذاشت و همین امر منجر به افزایش میل جنسی می شود. در واقع باید گفت که این عمل زیبایی رابطه مستقیمی با افزایش میل جنسی نداشته و تنها به جهت زیباتر شدن ناحیه تناسلی و برطرف شدن مشکلات سبب کشش جنسی و افزایش کیفیت رابطه خواهد شد.

عوارض لابیاپلاستی

همانطور که گفته شد در روند جراحی لابیاپلاستی از تیغ جراحی استفاده می شود. طبیعی است که این عمل زیبایی همچون تمامی جراحی های دیگر اعم از درمانی یا زیبایی با عارضه هایی همراه است. اما خوش بختانه می توانید با برخی از مراقبت های بعد از لابیاپلاستی روند بهبودی این عارضه ها را سرعت ببخشید. از جمله این عوارض:

  • درد
  • خونریزی مختصر
  • کبودی و تورم خفیف

بعد از انجام عمل پس از این که تاثیرات دارو های بی حسی از بین رود درد هایی خفیف را در دو سه روز اولیه تجربه می کنید. البته این درد ها با استفاده از مسکن هایی که پزشک تان تجویز کرده است کاملاً قابل کنترل خواهد بود.

خونریزی و کبودی نیز در طی چند روز اولیه بهبود پیدا می کنند و برای سرعت بخشی به روند بهبودی می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید. کمپرس ها باید به آرامی در بخش های اطراف محل جراحی شده قرار داده شود تا مشکل و خطری در پی نداشته باشد.

ماوراطب دکتر کیمیا قاسمی

آمادگی هایی قبل از لابیاپلاستی

برخی از اقدامات به کاهش بروز خطر و افزایش موفقیت روند لابیاپلاستی کمک می کند. مهم ترین آن ها:

  • پرهیز از مصرف انواع دارو های ضد انعقاد خون: آسپرین، هپارین و وارفارین از جمله دارو هایی هستند که باعث می شوند روند عمل با خونریزی بیشتری همراه باشند اما با اجتناب از مصرف این نوع دارو ها خونریزی در روند عمل کاهش می یابد.
  • حمام کردن در شب قبل از لابیاپلاستی: به دلیل این که تا چند روز استحمام ممنوع است بهتر است که پیش از جراحی حمام کنید تا ناحیه مورد نظر تمیز و پاک باشد.
  • برای اینکه از نبود هر گونه عفونت واژینال مطمئن شوید، تست پاپ اسمیر یکی از آزمایشاتی است که حتما باید آن را انجام دهید. تست پاپ اسمیر آزمایشی است که کمک میکند تا ابتلا به کوچک ترین نوع عفونت مشخص شود و بعد از عمل به مشکل خاصی دچار نشوید.
  • در صورتی که به هر گونه بیماری خاصی مبتلا هستید و یا سابقه داشتن بیماری های خاص را دارید پزشک خود را در جریان قرار دهید.
  • مصرف هر گونه داروی خاص باید به اطلاع پزشک برسد.
  • از یک هفته قبل از لابیاپلاستی از مصرف الکل، دخانیات، سیگار و الکل خود داری کمید تا عمل شما با مشکل خاصی مواجه نشود.
  • تمامی آزمایشات لازم را قبل از عمل انجام دهید
  • بهداشت فردی را رعایت کنید و سعی کنید از یک هفته قبل از عمل استخر نروید.

مراقبت هایی بعد از لابیاپلاستی

کارهایی که از سوی بهترین جراح لابیاپلاستی برای بعد از اتمام روند لابیاپلاستی و در روز های اولیه توصیه می شود موارد زیر می باشند:

  • برای کاهش دردها استفاده از مسکن هایی که پزشک خودتان تجویز کرده است ضروری است. مسکن  ها با هم متفاوت هستند به همین دلیل ضروری است که از همان نوعی مصرف کنید که پزشک تجویز کرده است.
  • پرهیز از فعالیت های سنگین و پرفشار در چند هفته اولیه بعد از جراحی
  • پرهیز از برقراری رابطه جنسی به مدت 6 الی 8 هفته بعد از جراحی به منظور بهبود محل عمل شده
  • پرهیز از انجام فعالیت های ورزشی تا اتمام روند بهبودی
  • پرهیز از دو چرخه سواری به مدت محدود تا زمانی که محل عمل شده بهبود پیدا کند
  • پرهیز از اسب سواری به مدت محدود تا زمانی که پزشک مانعی برای شما تشخیص ندهد
  • پرهیز از مصرف دارو های ضد انعقاد خون به مدت دو هفته بعد از جراحی
  • به مدت یک هفته بهتر است که استراحت داشته باشید. اما زنان شاغل می توانند بعد از گذشت 5 الی 7 روز به محیط های شغلی خود باز گردند و فعالیت های خود را آغاز کنند. اما این بدان معنا نیست که می توانند فعالیت های سنگین را انجام دهند. در این دوره باید مراقب های لازم را داشته باشند تا آسیبی به محل جراحی وارد نشود.
  • جلوگیری از بروز یبوست: با استفاده از مایعات فراوان و غذاهایی حاوی فیبر می توانید از بروز یبوست و آسیب به بخش های جراحی شده پیشگیری کنید. زیرا که یبوست و فشار به نواحی لگنی می تواند باعث بروز مشکل و خطر در ناحیه بخیه ها گردد.

تماس با دکتر کیمیا قاسمی

سخن آخر

جراحی لابیاپلاستی یکی از جراحی‌های زیبایی زنان که درصد موفقیت بالایی را به همراه دارد و خانم هایی که از بزرگ بودن لابیاهای خود ناراضی هستند و با مشکلاتی حین رابطه جنسی مواجه شده‌اند، می‌توانند از مزایای این روش جراحی بهره‌مند شوند. و در صورتی که برای انجام آن به جراح زیبایی زنان با تجربه مراجعه نکنید، ممکن است به عمل لابیاپلاستی ترمیمی نیاز پیدا کنید.

سوالات متداول

دکتر کیمیا قاسمی

دکتر کیمیا قاسمی

تحصیلات:
دکتر کیمیا قاسمی فارغ التحصیل رشته زنان دانشگاه علوم پزشکی اهواز هستند.

تجربه کاری تا کنون:
چهارسال در شهرستان شوش و همچنین به مدت چهارسال نیز در اهواز نیز فعالیت در زمینه پزشکی و زنان داشته اند.
دکتر قاسمی، تمامی خدمات درمانی، جراحی های زیبایی زنان و کلیه ی اعمال ترمیمی و زیبایی زنان به صورت سرپایی،لابیاپلاستی، تزریق ژل و چربی و… را انجام می دهند.

بیمارستان های طرف قرارداد :
کلیه بیمارستان های خصوصی
بیمارستان های فاطمه زهرا، اپادانا، میلاد
کلیه بیمه های تکمیلی: تامین اجتماعی ،خدمات درمانی ،بیمه روستایی، بیمه نیروهای مسلح

مقالات مرتبط
مزوتراپی ناحیه تناسلی

مزوتراپی ناحیه تناسلی

بسیاری از بانوان دارای مشکلاتی در برقراری روابط جنسی و روابط زناشویی خود هستند. که علت آن در بیشتر...

کربوکسی تراپی در اهواز

کربوکسی تراپی در اهواز

کربوکسی تراپی روشی است که از دی اکسید کربن استفاده می کند و در سراسر جهان به عنوان روشی پیشرو در...

ورزش بعد از لابیاپلاستی

ورزش بعد از لابیاپلاستی

یکی از سوالات پرتکرار بعد از انجام عمل لابیاپلاستی، چه زمانی بعد از لابیاپلاستی ورزش را از سر...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

60 دیدگاه ها
  1. سارا

    برا چه سنی لابیاپلاستی انجام میدن ؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      بعد از اینکه بلوغ فرد کامل شده باشه میتونه ی عمل رو انجام بده

      پاسخ
  2. زهرا

    بعد از لابیاپلاستی خونریزی اتفاق می افته؟

    پاسخ
  3. سحر

    بهترین سن برای انجام جراحی لابیاپلاستی چه سنی است؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      بعد از اینکه بلوغ فرد کامل شده باشه میتونه ی عمل رو انجام بده

      پاسخ
  4. فرشته میرزایی

    دیابتی ها هم میتونن لابیا کنن؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      باید برای بررسی بیشتر با پزشک مشورت بشه

      پاسخ
  5. Melika

    هزینه لابیاپلاستی چقدر است

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      برای اطلاع از هزینه ها با ما در تماس باشید

      پاسخ
  6. ذینه حداد

    لابیاپلاستی با جراحی بهتر یا لیزر؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      هر کدومشون مزایا و معایب خودشون رو دارند که با توجه به شرایط بیمار نوع لابیاپلاستی توسط متخصص زنان انتخاب می شود.

      پاسخ
  7. زهرا

    این عمل با سفیدکردن فرقی داره؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      بله عزیزم دوتاشون برای بهبود شکل ظاهری ناحیه تناسلی صورت می گیرند اما کاملا تفاوت دارند.

      پاسخ
  8. زهرا امیری نژاد

    مرسی از این مقاله جذاب

    پاسخ
  9. صحرا سوری

    چقدر بعد از زایمان طبیعی میشه این جراحی رو اتجام بدیم؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      بهتر است که اجازه بدید تا مدتی( حدودا ۶ ماه) از زایمانتون بگذره تا لابیاها به حالت طبیعی خودشون برگردند، سپس برای انجام لابیاپلاستی اقدام کنید

      پاسخ
  10. شهرزاد

    شما تو تهران هم مطب دارید؟ چون خیلی شنیدم

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      بله در داخل تهران هم مطب داریم و می تونید از طریق شماره ی زیر با ما در ارتباط باشید.
      ۰۹۱۲۰۹۹۴۱۶۰

      پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      بله

      پاسخ
  11. الهام

    با سلام و تشکز از مطلب خوبتون

    شما بخیه میزنید؟ دوره نقاهتش با بخیه چقدره؟

    پاسخ
  12. متینا

    چقدر تم مقالتون قشنگ بود

    پاسخ
  13. مریم

    در مورد بی حسی من واقعا میترسم ولی ویدئو تون در مورد بی حسی خیلی خوب بود یکم آروم شدم خیلی وقته بخاطر ترس از دردش من این عملو عقب میندازم

    پاسخ
  14. s_1

    تو تهران لابیاپلاستی انجام میدین؟من از اهواز اومدم تهران خیلی دوست دارم پیش شما انجام بدم

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      بله برای انجام عمل لابیاپلاستی می تونید به مطب ما در تهران مراجعه کنیدیا از طریق این شماره ۰۹۱۲۰۹۹۴۱۶۰ با ما در ارتباط باشید

      پاسخ
  15. maryam

    خانم دکتر امکان بارداری بعد از انجام لابیاپلاستی وجود داره یا اینکه بهتره بعد از زایمان عمل لابیا انجام بشه؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      بله امکانش وجود داره اما بهتر است که بعد از زایمان این عمل انجام بشه

      پاسخ
  16. سالار

    آیا برای افرادی که مشکل کم خونی دارند هم جراحی لابیاپلاستی انجام میشه؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      سلام بله. جراحی لابیاپلاستی برای افرادی که کم خونی دارند با توجه به میزان کم خونیشان، پزشک تشخیص میدهد که میتوانند عمل را انجام بدهند.
      البته باید بدانید که این عمل با توجه به تکنیک های که ما بکار میبریم میزان خونریزی بسیار پایین است و در حد آغشته شدن یک گاز استریل به خون است.

      پاسخ
  17. زیبا

    امکان جراحی لابیاپلاستی و کلیتوریس با هم وجود داره
    کلیتوریس باعث کاهش میل جنسی نمیشه ؟؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      عزیزم کلیتوریس عامل اصلی در تحریک جنسی بانوان هست و در واقع عمل زیبایی کلیتوریس روی کلاهک اون انجام میشه و در خود کلیتوریس عملی صورت نمیگیره

      پاسخ
  18. پریسا

    کارشون عالیه

    پاسخ
  19. melody

    هزینه رو میفرمایید ؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      بهتره که برای اطلاع از هزینه ها از طریق راه های ارتباطی با ما در تماس باشید

      پاسخ
  20. رویا

    خیلی جامع بود توضیحاتتون

    پاسخ
  21. Sb

    بعد از زایمان همه نیاز پیدا میکنند؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      خیر

      پاسخ
  22. لیلا

    سن مناسب لابیاپلاستی چند ساله؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      بعد از اینکه فرد به سن بلوغ رسیده باشه می تونه این عمل رو انجام بده

      پاسخ
  23. سمیرا

    اینکه میل جنسی با این جراحی از بین نمیره خیلی خوبه

    پاسخ
  24. پریسا حیاتی

    من عفونت دارم چندساله
    هی خوب میشه دوباره شروع میشه
    میخوام حتما لابیاپلاستی کنم

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      بهتره که حتما در معاینات با متخصص زنان درباره این موضوع مشورت کنید

      پاسخ
  25. سبا

    هزینه جراحی لابیاپلاستی چقدره ؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      لطفا تماس بگیرید یا به صورت حضوری مراجعه کنید.
      ۰۹۱۲۰۹۹۴۱۶۰

      پاسخ
  26. پریسا باقیان

    دختر خالم خیلی راضی بوده انجام داده

    پاسخ
  27. سمانه

    خیلی مفید بود مرسی

    پاسخ
  28. غزل

    اگه بخوایم عمل لابیاپلاستی کنیم باید بیایم اهواز حتما

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      میتونید با مطب تهران تماس بگیرید.
      ۰۹۱۲۰۹۹۴۱۶

      پاسخ
  29. هلما

    بعد از زایمان نتیجه جرایح بر میگرده ؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      بهترین کار این هست که بعد از زایمان انجام بدید این کار رو. چون در هر صورت زایمان در تغییر شکل تاثیر گذاره

      پاسخ
  30. درسا

    مطالب مفیدی بود ممنون

    پاسخ
  31. منیره

    چقدر تکنیک های متنوعی داره. نمی‌دونستم

    پاسخ
  32. شکوفه کاظمی

    جای بخیه ها بعد از جراحی میمونه دکتر ؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی
        خیر
      پاسخ
  33. نسرین

    تا چقدر ماندگاره لابیاپلاستی؟ برگشت داره؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      نمیشه گفت که برگشت داره اما شرایطی خاص مثل زایمان طبیعی ممکنه که باعث تغییر شکلش بشه.

      پاسخ
  34. سیما خاکپور

    من لابیاهای بزرگ و تیره رنگی داشتم عمل کردم راضی ام

    پاسخ
  35. باران حسینی

    اگر بخوایم عمل برداشتن رحم رو داشته باشیم باید قبلش عمل لابیا پلاستی انجام بدیم یا بعدشم میشه؟

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      سلام هم قبل از هیستروکتومی میشود لابیاپلاستی انجام داد و هم بعد از آن و مشکلی ندارد

      پاسخ
  36. المیرا قربانی

    افرادی که عفونت دارن موثر هست این روش

    پاسخ
    • دکتر کیمیا قاسمی

      ابتدا باید عفونتشون درمان بشه و بعد برای لابیاپلاستی اقدام کنند.

      پاسخ
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *