دکتر کیمیا قاسمی / خدمات زیبایی واژن / هزینه عمل لابیاپلاستی در اهواز

هزینه عمل لابیاپلاستی در اهواز

یکی از مسائل مهمی که برای بانوان در این جراحی مهم می باشد و دغدغه ی آن ها به شمار می رود، هزینه عمل لابیاپلاستی می باشد. فاکتورها و عوامل مختلفی بر روی هزینه عمل لابیاپلاستی تاثیر خواهد گذاشت. تنها باید به این نکته توجه داشت که این جراحی از حساسیت بالایی برخوردار است و کیفیت بسیار مهم تر از هزینه می باشد. در این مقاله عوامل تاثیرگذار بر روی هزینه عمل لابیاپلاستی را بررسی خواهیم کرد، پس تا پایان مقاله همراه ما باشید.

رزو-نوبت-بررای-اصلاع-از-هزینه-عمل-لابیاپلاستی

عوامل تاثیر گذار بر روی هزینه عمل لابیاپلاستی

همانطور که در مقدمه ذکر کردیم عوامل متعددی از قبیل تکنیک جراحی، موقعیت مکانی و محل انجام جراحی، روش انجام جراحی، مهارت و تجربه جراح زیبایی زنان و همینطور انجام هم زمان جراحی های زیبایی زنان دیگر با این جراحی و … بر روی هزینه جراحی لابیاپلاستی در اهواز تاثیرگذار هستند. که در ادامه همه ی این موارد را بررسی خواهیم کرد.

تکنیک جراحی

این جراحی را با تکنیک های مختلفی می توان انجام داد که با توجه به ضخامت لبه های مینور واژن و نوع دفرمگی آن یکی از تکینک ها توسط بهترین جراح زیبایی زنان انتخاب خواهد شد و هزینه عمل لابیاپلاستی برای هر تکنیکی متفاوت می باشد.

موقعیت مکانی و محل انجام عمل زیبایی

یکی دیگر ازعامل های موثر در هزینه عمل لابیاپلاستی، محل انجام جراحی می باشد، در صورتی که این جراحی در مطب انجام شود هزینه ها کاهش پیدا خواهد کرد، اما اگر در بیمارستان انجام شود هزینه های بیمارستان و اتاق عمل نیز به آن اضافه خواهد شد.

هم چنین موقعیت مکانی انجام این عمل زیبایی در هزینه ها تاثیرگذار می باشد، به طور معمول هزینه این عمل در شهرستان ها مناسب تر از هزینه این عمل در کلان شهرها می باشد.

روش انجام لابیاپلاستی

دو روش مختلف نظیر لابیاپلاستی با لیزر و لابیاپلاستی با جراحی برای انجام این جراحی وجود دارد، که هزینه ی آن ها با یکدیگر متفاوت می باشد. در واقع در لابیاپلاستی در اهواز با استفاده از جراحی، از تیغ برای انجام عمل استفاده شده و نیاز به بخیه خواهد داشت و دوره نقاهت طولانی تری نیز دارد اما لابیاپلاستی با لیزر نیازی به بخیه نداشته و دوران نقاهت آن نیز کوتاه تر می باشد.

انجام هم زمان جراحی های زیبایی دیگر با جراحی لابیاپلاستی

این نکته قابل توجه می باشد که می توان هم زمان با این جراحی، جراحی زیبایی دیگر از قبیل تنگ کردن واژن، روشن سازی واژن و … را نیز انجام داد که در این صورت هزینه این جراحی ها نیز به هزینه عمل لابیاپلاستی نیز اضافه خواهد شد و در نتیجه هزینه افزایش پیدا خواهد کرد.

مهارت و تجربه جراح زنان

این جراحی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است بنابراین باید برای کاهش عوارض آن به جراح زیبایی زنان با تجربه ای مراجعه کرد. و به طور معمول بهترین متخصص زنان و جراح زیبایی زنان دستمزد بالاتری خواهد داشت و هزینه عمل لابیاپلاستی افزایش پیدا خواهد کرد، ولی باید توجه داشت که خوب نشدن نتیجه عمل هزینه سنگین تری را در پی خواهد داشت.

میزان برش مورد نیاز در جراحی

با توجه به نوع لابیا و اندازه آن ها میزان برش ها نیز متفاوت می باشد، قاعدتا لابیامینورهای بزرگ و آویزان نیاز به برش بیشتری خواهند داشت که همین امر مدت زمان جراحی را افزایش خواهد داد. و میزان برش بیشتر و جراحی طولانی تر در هزینه ها تاثیرگذار خواهد بود.

فرم و نوع لابیاها

از مهم ترین عامل هایی که بر روی هزینه عمل لابیاپلاستی تاثیر می گذارد، می توان به ظاهر، ضخامت، فرم و نوع لابیاها اشاره کرد که در واقع کوچک یا بزرگ بودن لابیاها روش جراحی، میزان برش و تکنیک برش را نیز مشخص خواهد کرد که هزینه ها با توجه به این موارد در افراد متفاوت می باشد.

هزینه های جانبی

علاوه بر تمام این موارد، هزینه های جانبی شامل آزمایشات قبل عمل، هزینه های بیهوشی و اتاق عمل، هزینه داروها و کرم های تجویز شده توسط پزشک و هزینه های ریکاوری نیز به مجموع هزینه عمل لابیاپلاستی اضافه خواهد شد.

هزینه-عمل-لابیاپلاستی-در-سال-1401

هزینه عمل لابیاپلاستی در افراد مسن و جوان

هزینه این جراحی در افراد مسن و جوان متفاوت می باشد چرا که افتادگی و بروز مشکلات مختلف در واژن و لابیاها به دلیل بارداری و زایمان های متعدد بیشتر می باشد و به همین دلیل نیاز به اعمال تغییرات بیشتری دارند و از همین روز هزینه آن بیشتر خواهد شد. در صورتی که خانم های جوان و مجرد نیاز به تغییرات کم تر و جزئی تری خواهند داشت.

هزینه-عمل-لابیاپلاستی-در-پیر-و-جوان

هزینه عمل لابیاپلاستی با بیمه

باید به این نکته اشاره کرد که به دلیل اینکه جراحی لابیاپلاستی به عنوان جراحی های زیبایی زنان محسوب می شود، هزینه های آن به هیچ عنوان تحت پوشش بیمه و همینطور بیمه تکمیلی قرار نخواهد گرفت و تمام هزینه را خود فرد باید تقبل کند. به طور کلی تمام جراحی های زیبایی واژن تحت پوشش بیمه قرار نخواهد گرفت.

سخن پایانی

همانطور که در این مقاله ذکر کردیم هزینه عمل لابیاپلاستی به عوامل مختلفی بستگی دارد که تمام این عوامل به طور کامل بررسی شد، تنها باید به این نکته توجه داشته باشید که این جراحی از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است و برای کاهش هزینه ها به جراحی بی تجربه مراجعه نکنید چرا که عوارض جبران ناپذیری را به همراه خواهد داشت، و باید تجربه و مهارت جراح زنان را به جای هزینه در اولویت قرار دهید.

سوالات متداول درباره هزینه جراحی لابیاپلاستی

دکتر کیمیا قاسمی

دکتر کیمیا قاسمی

تحصیلات:
دکتر کیمیا قاسمی فارغ التحصیل رشته زنان دانشگاه علوم پزشکی اهواز هستند.

تجربه کاری تا کنون:
چهارسال در شهرستان شوش و همچنین به مدت چهارسال نیز در اهواز نیز فعالیت در زمینه پزشکی و زنان داشته اند.
دکتر قاسمی، تمامی خدمات درمانی، جراحی های زیبایی زنان و کلیه ی اعمال ترمیمی و زیبایی زنان به صورت سرپایی،لابیاپلاستی، تزریق ژل و چربی و… را انجام می دهند.

بیمارستان های طرف قرارداد :
کلیه بیمارستان های خصوصی
بیمارستان های فاطمه زهرا، اپادانا، میلاد
کلیه بیمه های تکمیلی: تامین اجتماعی ،خدمات درمانی ،بیمه روستایی، بیمه نیروهای مسلح

مقالات مرتبط
مزوتراپی ناحیه تناسلی

مزوتراپی ناحیه تناسلی

بسیاری از بانوان دارای مشکلاتی در برقراری روابط جنسی و روابط زناشویی خود هستند. که علت آن در بیشتر...

کربوکسی تراپی در اهواز

کربوکسی تراپی در اهواز

کربوکسی تراپی روشی است که از دی اکسید کربن استفاده می کند و در سراسر جهان به عنوان روشی پیشرو در...

ورزش بعد از لابیاپلاستی

ورزش بعد از لابیاپلاستی

یکی از سوالات پرتکرار بعد از انجام عمل لابیاپلاستی، چه زمانی بعد از لابیاپلاستی ورزش را از سر...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *